یه مشت حرف رپی
اهنگای مورد علاقم
کلافم
من در عجبم که در لجنم ، خدا مگه به کی بدی کردم ؟
چرا وقتی من خوبتر میشم اوضاع میشه از این بد تر ؟
برچسبها:
7
+
نوشته شده در سه شنبه بیست و چهارم دی ۱۳۹۲ ساعت 10:43 توسط lost |
خانه
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
اردیبهشت ۱۳۹۴
فروردین ۱۳۹۴
دی ۱۳۹۳
بهمن ۱۳۹۲
دی ۱۳۹۲
پیوندها
مدل مو و ارایش
دخی باحال
crazy age
|:
عصبی
rap2rap
BLOGFA.COM